02 Ιουλίου, 2014

Αδερφή Ψυχή...

Είναι απο τους ανθρώπους που σε κοιτάνε στα μάτια και σου λένε την αλήθεια. Δεν είχα την τύχη να συναντήσω στη ζωή μου πολλούς γνήσιους ανθρώπους κι έτσι καθε φορά που την κοιτάζω εχω τον ίδιο τόνο έκπληξης και θαυμασμού. Ίσως γιατί κάθε κίνηση της με συγκινεί. Ίσως γιατί η ψυχή της με αγγίζει. Ίσως γιατί κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες να μου δείξει τι σημαίνει να αγαπάς και να σε αγαπούν.

Εκείνη είναι απο άλλη εποχή βγαλμένη. Γεννημένη σε ενα κόσμο που οι άνθρωποι ειναι καλοί εκ φύσεως κι οτι κι αν συμβαίνει γύρω της δεν μπορεί να της αλλάξει τη γνώμη. Πληγώνεται, κλαίει, κλείνεται και κάπου ξεχνάει πως ειναι δυνατή. Μα σαν γελάει, ξέρεις πως ολα θα πάνε καλά. Γιατί μέσα στο χαμό, μπορεί και ονειρεύεται τα πράγματα εκείνα που θα την κάνουν ευτυχισμένη.

Έχει μια αγκαλιά καταφύγιο. Δεν λέει 'σ'αγαπώ' μα το δείχνει με κάθε δυνατό τρόπο. Είναι παιδί ευαίσθητο. Μοιάζει με άγγελο που τον ανάγκασαν να ζήσει στην γη. Μερικές φορες πιστεύω πως δεν εχει επίγνωση για το πόσο διαφορετικά υπέροχη ειναι, κι ας παγιδεύτηκε στο πέρασμα του χρόνου.

Δεν έμαθα πως ειναι να έχεις τόσο κοντά σου κάποιον και μου πηρε χρόνο να το πιστέψω. Εκείνη έμεινε σταθερή. Κουφή στα λόγια των δαιμόνων. Βουβή στις όποιες αντιδράσεις. Ήξερε καλύτερα κι ας την είχαν προδώσει τόσες φορές. Μα καμία φορά πέφτει χιόνι και στην έρημο κι έτσι πρέπει να δεις αν η άμμος ειναι τόσο καυτή που θα το λιώσει ή αν πρέπει να ξημερώσει με καθε δυνατό τρόπο έστω κι αν πρέπει να βγάλεις τον ήλιο με τα ίδια σου τα χέρια.

Είναι η αδερφή μου. Είναι το φιλαράκι μου. Είναι κομμάτι της ψυχής μου. 



2 σχόλια:

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

ακούγεται υπέροχη :)

δεν είναι όλοι οι άνθρωποι,ξέρεις, τόσο τυχεροί, δε γνωρίζουν όλοι τέτοιους ανθρώπους. Είναι τρομερή τύχη να γνωρίσεις τέτοιον άνθρωπο και γι αυτόν τον άνθρωπο είναι τρομερή τύχη να γνωρίζει ανθρώπους σαν εσένα που ξέρουν να εκτιμάνε.

Γιατί η εκμετάλλευση πάει σύννεφο, γιατί συνήθως οι καλοί αυτό παθαίνουν.

Christina Noe είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.