13 Φεβρουαρίου, 2008

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΩΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ?

Είναι αστείο μα κάθε φορά που βλέπω πως παντρεύομαι στον ύπνο μου με πιάνει πανικός.Την πρώτη φορά έφυγα απο την εκκλησία,την δεύτερη ήθελα να φύγω απο την χώρα και την τρίτη δεν είχα νυφικό.
Χθές λοιπόν ξαναείδα το ίδιο όνειρο και λίγο πριν ξαναφύγω στη μέση του μυστηρίου μου είπε ο υποτιθέμενος μελλοντικός μου σύζυγος : "Γιατί δεν ερωτεύεται ο έρωτας?".Τότε εγώ πέταξα μια χούφτα ρύζι πίσω μου κι έτρεξα.Η φράση όμως χαράκτηκε στο μυαλό μου και ξύπνησα το πρωί ψυθυρίζοντας την.
Δεν βρίσκω λέξεις να το εξηγήσω ούτε καν στον εαυτό μου.Πάντα είχα για τον έρωτα μια αντιφατική άποψη.Όσα βιβλία και να διάβασα κανένα δεν μου έδωσε απάντηση.Όσους έρωτες κι αν έζησα τόσες διαφορετικές γνώμες σχημάτισα.
Έρωτας...Η έντονη έλξη..Η λατρεία για κάποιο πρόσωπο του αντίθετου φύλου όπου ενυπάρχει και ο πόθος για σαρκική επικοινωνία.Η προσήλωση σε κάποιο αντικείμενο ή ιδέα.
Στους αρχαίους Έλληνες αντιπροσώπευε την υπέρτατη δύναμη με την οποία συνδέονται τα διάφορα όντα στη φύση.Έτσι τολμώ κι εγώ να συμφωνήσω.
Ποιά είναι μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη?Για ποιον άλλο λόγο ένας άνθρωπος θα ρίσκαρε τα πάντα στη ζωή του αν όχι για τον έρωτα?Ποιά άλλη αιτία θα μετέτρεπε μια καταστροφή σε μια γλυκειά εμπειρία?
Είναι αλήθεια όμως.Όσο εύκολα και όμορφα ανεβαίνεις τόσο πιο οδυνηρή θα είναι η πτώση. Μια πτώση που όμοια της δεν υπάρχει,που μπορεί να σου αλλάξει την φιλοσοφία σου και να ρημάξει τον ρομαντισμό σου.Μόνο ένας γενναίος μπορεί να βγεί πιο δυνατός απο αυτήν.
Τι θα γινόταν όμως αν ερωτευόταν ο ίδιος ο έρωτας?Αν ο μικρός φτερωτός θεός όπως τον έχουμε όλοι στο μυαλό μας, ο γιος του Ουρανού ή της Νύχτας έπεφτε στην ίδια του την παγίδα?Αν ζούσε έστω για λίγο όλες τις περιπέτειες του?
Τι θα γινόταν αν ερωτευόταν ο έρωτας?....

4 σχόλια:

giannis είπε...

καλησπέρα....

καλη αρχη ευχομαι στο blog σου

θεωρω πως εχεισ θεμα με το γαμο...χχχ
πλακα κανω, παντως μην αγχωνεσαι ολιοι βλεπουμε τετοια παραξενα, μη ψαχνεις εξηγηση....
Α, και ειναι ωραια να σε ανεβαζει ο ερωτας, οσο ψηλα τοσο καλυτερα και ας πονεσει μετα πιο πολυ η πτωση απο κει ψηλα....
πες πως ειμαι μαζοχας μα οταν ερωτευομαι το νιωθω, θελω να το ζω και ασ με καταστρεφει συνηθως μετα...
κ τελος αν ερωτευτει οερωτας θα χαθει η μαγεια για μας τους απλους , ο ερωτας υπαρχει για να μας παρακινει να ερωτευτουμε εμεις, αν μπλεξει ο ιδιος το χασαμε το παιχνιδι....

Ανώνυμος είπε...

Gianni se efxaristo poli gia to sxolio sou.Ki ego kapos etsi ime me ton erota!Troo ta moutra mou alla m'aresi!(Den ise mono esi mazoxas!xaxaxaxa!)Isos an erotevotan o erotas na eixe megaliteri katanoisi...Elpizo na ta xanapoume!
Kali kataspri mera!

Dimitris είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dimitris είπε...

Ναι εντάξει...ξέρω τι θα πεις...
"ε κόκκινε...μάη έχουμε τώρα θυμήθηκες να σχολιάσεις τούτο το post??"
χιχι
Εγώ πάλι λέω πως ποτέ δεν είναι αργά...ούτε καν τώρα που γράφω τις κλασσικές παπαρίες μου και το ρολόι δείχνει 2 και κάτι...
Ξέρω πως ο έρωτας είναι ερωτευμένος...γιατί μόνο έτσι εξηγείται το πάθος που γεννά στην αρχή του,το ζενίθ της επιθυμιάς που προξενεί μετά από κάθε καυγά και επανασύνδεση,την ύψιστη οργή που δύναται να προκαλέσει όταν μένει αναπάντητος ή τελειώνει χωρίς αμοιβαία συναίνεση.
Ο έρωτας είναι ερωτευμένος γιατί μόνο έτσι εξηγείται η διάθεσή του να μεταδώσει σε μας τους κοινου΄ς θνητούς ό,τι αυτός βιώνει.
Απλά μάλλον τείνει να επιλέγει σε ποιούς και τι από ολα όσα περιλαμβάνει μεταδίδει.
ϊσως αυτό να είναι το τίμημα της ύπαρξής του...