18 Φεβρουαρίου, 2008

FRIDA KAHLO


Όταν έμαθα για την Frida Kahlo ενθουσιάστηκα και ταυτόχρονα τρόμαξα απο την άμεση και τολμηρή απεικόνιση της πραγματικότητας,της δικής της πραγματικότητας.Το έψαξα λοιπόν όπως κάνω με κάθε τι που με εντυπωσιάζει,καθώς δεν είναι και πολλά αυτά που πραγματικά με αγγίζουν.Σε αυτή μου την εξερεύνηση βρήκα αυτό το έργο της.Ο εναγγαλισμός του Σύμπαντος απο τον Έρωτα.Δεν είμαι άξια εγώ να το σχολιάσω και νομίζω πως θα ακολουθήσω το αρχαίο ρητό.Θα αφήσω την εικόνα να μιλήσει απο μόνη της, να ταξιδέψει τον καθένα στο δικό του σύμπαν,στους δικούς του έρωτες...

2 σχόλια:

giannis είπε...

εντυπωσιακο εργο αν κ δε ξερω αρκετα απο ζωγραφικη , ειναι αρκετα ομορφο και πολυδουλεμενο
ομως πιστευω πως αν κανεισ μια βολτα στη χιονισμενη πολη θα δεις απιστευτα γοητευτικεσ , ταξιδιαρικες εικονες
εγω το εκανα, μονος περπατησα καμια ωρα και χαζευα ανθρωπους ,τοπια, ...
εικονες που κρατω για παντα στη μνημη μου, εικονες αληθινες, μαγικες....

giannis είπε...

κοντεψα να παθω οταν διαβασα το σχολιο σου για τους αστεγους
αυτο ηταν το μοναδικο πραγμα που σκεφτομουν κ δε συμπεριελαβα στο κειμενο
με χαλασε γιατι μου φανηκε μετα λιγο ψευτικο διχως την αναφορα αυτη...
μεστο μυαλο μου εισαι βρε !!!
αυτο δε μαρεσει παντα...χχχ
αν θες για πιο αμεση επικοινωνια εκτοσ των σχολιων επι των κειμενων στελνε mail sto
petroupoli_79@yahoo.com