23 Μαρτίου, 2008

Σώπασαν τα πάθη. Οι άγγελοι κρύφτηκαν στις σπηλιές της νύχτας. Ο έρωτας αυτοκτόνησε. Τα φτερά του κείτονται στο μουσείο της λήθης πια για λαϊκό προσκύνημα.
Η αγάπη φοβήθηκε κι έβγαλε βίζα για άλλη διάσταση. Δεν την έχουμε ανάγκη, σκέφτηκε, βρήκαμε εναλλακτικούς τρόπους να νοιαζόμαστε.
Τώρα πια θες κίνητρο και χίλιες απαντήσεις στην κάθε ανασφάλεια. Τώρα πια όλα είναι δύσκολα. Κλειδώνεις την πόρτα της ψυχής σου πριν κοιμηθείς μα πάλι ξυπνάς ιδρωμένος.
Κάτι λείπει. Κάτι δεν μοιάζει σωστό. Οι λέξεις είναι ανίκανες πια να περιγράψουν αυτό που δεν υπάρχει. Μαύρο παντού. Κάποιος πενθεί. Τρελλός θα είναι. Τρέχω. Ρωτάω. Ψάχνω στα τραγούδια. Σιωπή. Φωνάζω μα κανείς δεν έρχεται για βοήθεια. Τρελλή θα είμαι.
Τα γόνατα μου λύγισαν. Δεν γελάω πια. Δεν με βλέπεις?
Δεν κοίταξε πίσω. Άφησε σουβενίρ κάτι σπασμένες μάσκες. Η αγάπη δεν έμεινε να αναλωθεί σε παλιομοδίτικες ιστορίες. Πόσες μάχες να δώσει για να αποδείξει την φύση της?
Νιώθω να πνίγομαι. Ακούω τον αέρα να λυσσομανά μα δεν μπορώ να αναπνεύσω. Όσο θυμάσαι κάτι δεν πεθαίνει, λένε. Ποιοί είναι αυτοί οι σοφοί που λένε ποτέ δεν έμαθα. Γι'αυτό έφυγε? Γιατί δεν την θυμόμασταν? Γιατί δεν τολμούσαμε να την αγγίξουμε? Ίσως να μην φταίμε εμείς...
Σηκώνομαι απο τον ύπνο λες και μόλις ξύπνησα απο κόμμα. Έχω δάκρυα στα μάτια μου μα δεν θυμάμαι ποιός δαίμονας μου τα έφερε. Δεν πειράζει. "Ηρέμησε", λέω στον εαυτό μου, "ένα όνειρο ήταν"....

4 σχόλια:

Dimitris είπε...

Αγάπη που σε φόρτωσαν τόσα επίθετα...συντροφική,αδελφική,πατριωτική,ερωτική και ένα σωρό άλλα.Σε έντυσαν με ρούχα επί ρούχων κι έμοιαζες με χοντρό κρεμμύδι...και βρώμαγες το ίδιο.Βρώμαγες από τη μπόχα της ψευτίας,της ιδιοτέλεις και της απάτης.Κι όμως το πήρες απόφαση και πέταξες τα πέπλα σου ένα προς ένα.Και απογυμνώθηκες και δε σε γνώριζε κανείς.Όχι δεν έφυγες είσαι εδω κάπου κρυμμένη για τα μάτια.Σε βλέπω όταν κλείνω σφιχτά τα βλέφαρα και απλά αισθάνομαι γύρω μου.Είσαι εδώ το ξέρω πως γελάς που κρύβεσαι σαν μικρό παιδί.Μα θα σε βρω...το έχω αποφασίσει,στο κρυφτούλι σου εγώ θα είμαι νικητής.

Christina Noe είπε...

Posa tragoudia graftikan sto onoma tis?posa eglimata dothikan?
Poso poli tin fovisame telika?
Pos tha tin kanoume na mas ebistefti kai pali?...

giannis είπε...

bravo noe, sunexizeis thn periodo formarismatos...syntoma tha sxoliaso pio analytika...to epeksergazomai opos ksereis

giannis είπε...

h agaph h alithinh einai athanath...
de mporei tpt na th sbhsei....
pante ftaine k oi 2...pou xanetai se stena k de briskei to dromo tou gyrismou...
ma kt tha breis glikia mou...arkei na xeis to sthenos kthn oreksh na psakseis