04 Απριλίου, 2008

BLOGOΠΑΙΧΝΙΔΟ (ΜΕΡΟΣ Β')

Η elf ξεκίνησε το παιχνίδι μου πέταξε πάσα κι έτσι εγώ σαν καλό παιδί δεν μπορώ να της χαλάσω χατήρι! Είχε την ιδέα, λοιπόν, να βρούμε τρία τραγούδια που μας κάνουν να κλαίμε. (Αλήθεια γιατί?...). Τα παρακάτω πάντα τα καταφέρνουν... Του έρωτα, Είμαι άνθρωπος κι εγώ, Το φιλαράκι..
Με την σειρά μου πρέπει να πετάξω την μπάλα γιατί εγώ αρκετά συγκινήθηκα και πάλι! Τα παιδιά που θέλω να παίξουν είναι οι : Δημήτρης, Καμέλια, Bitchy Bitch, Ανέφελη και θα κάνω την διαφορά και θα φωνάξω και τον Veggo!!!
Φιλιά πολλά!!!

2 σχόλια:

Morpheus είπε...

Τραγούδια που με κανουν να κλαίνε δεν έχω ... εχω όμως τραγούδια που με κάνουν να νιώθω όμορφα,περίεργα και γενικά έντονα συναισθήματα, είναι τα Fade to black- Metallica, November rain- guns n' roses, Something in the way - Nirvana και άλλα πολλα ...

Christina Noe είπε...

Gia sou morpheus!Kairo exo na se do stin alana!
Oso gia ta tragoudia den pirazi,kalitera!Toulaxiston exeis tragoudia pou boroun na se aggixoun,na se sigginisoun,na sou poun kati,ki afta pou dialexes ine fovera!
Filia polla!