09 Μαΐου, 2008

ΑΝΕΦΕΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ....

Διάβασα λέξεις που έβγαζαν εμένα αυτή καθε αυτή... Είναι απο την Ανέφελη και την ευχαριστώ γιατί είχα καιρό να δω μιαν τόσο καλογραμμένη αλήθεια...



ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΩ



Αυτή η πόρτα όπου να 'ναι ανοίγει.
Η κλειδαριά της έχει πια σκουριάσει
και μόνη της σιγά - σιγά υποχωρεί,
μην αντέχοντας την αποσύνθεση του εγκλεισμού μου.


Πάνε άλλωστε οι καιροί που πρόσμενα
μια δύναμη ανώτερη να τη ρίξει
κάποια ζωής μεταβολή σωστά εξοπλισμένη
οριστικά να τη συντρίψει.

Μόνη μου την παραβίασα
κι ομοίως μόνη μου θα φύγω.
Σε λίγο φεύγω. Τώρα δα θ' ανοίξει.


Μέσα σε χρόνια ολοσκότεινα
τούτη τη φυγή μεθόδευαντα όνειρά μου,
που άλλο τα κελιά δεν άντεχαν
και το κορμί μου, που υπέφερε
δίχως αρκετό ήλιο κι αέρα.


Κυρίαρχος πόθος μου
τη δική τους ευθύνη μοναχά να κουβαλώ στο μέλλον.
Δε βαστούν τα πόδια μου άλλες αλυσίδες.
Όχι πως ζω με αυταπάτες παραδείσων-
ανεπιθύμητες πάντοτε οι ψευδαισθήσεις
μέσα στο μικρό μου σύμπαν.


Αλλά το να πληρώνω μόνο τα δικά μου χρέη
επιτέλους, μια μικρή ευτυχία θα είναι.
Κι ας κρύβει στο εξής η σιγαλιά της νύχτας
μόνο τα ταπεινά μου σχέδια,
και η ντουλάπα μου τα καθημερινά χρειώδη.


Δεν θέλω άλλα μυστικά,
ούτε μισόκλειστες πληγές.
Και τα χάπια θα 'ναι μόνο βιταμίνες ή παυσίπονα,
ούτε κατά διάνοια παυσίχτυπα ή παυσικάρδια.

5 σχόλια:

Morpheus είπε...

Μην φυγεις noe μου !!! :)
Κάποια στιγμή όλα ξεμπερδεύουν και καταλαβαίνουμε πολλά πράγματα ...
Και θα έρθει και η ευτυχία, θα φύγουν και οι αλυσίδες που δεσμεύουν τα όνειρα μας και ο Παράδεισος μπορεί να γίνει και αληθινός ... που ξέρεις ...

Christina Noe είπε...

Den "fevgo" koritsaki mou...Omos tin psixi mou den tha borousa oute ego na tin perigrapso kalitera...
Filia!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Γεια σου Χριστινάκι μου! Σ' ευχαριστώ για την εξαιρετική τιμή να παραθέσεις το ποιημά μου στην αλάνα. Ένιωσα μεγάλη χαρά και πάνω απ' όλα επειδή σου άρεσε. Αυτή δεν είναι η μαγεία της ποίησης; Να νιώθεις ότι αυτό που γράφεις αφορά και άλλους; Γι' αυτό δεν φτιάχνουμε και τα μπλογκς;

Να 'σαι καλά, μια όμορφη νύχτα σου εύχομαι. Φιλιά!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Christina Noe είπε...

Anefeli ego se efxaristo!...